Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

dinsdag 9 oktober 2012

Gymnastiekdocent loopt de marathon in het Hongaarse Boedapest

Gymnastiekdocent Bert van Dijk heeft zondag 7 oktober onder zware omstandigheden de marathon in het Hongaarse Boedapest uitgelopen. Zij het dit keer met de nodige moeite.

Bert van Dijk: “Het was de zwaarste marathon die ik heb meegemaakt. Het was warm en vochtig in de stad. Tot op 21-25 km ging alles voorspoedig en lag ik goed op schema. Ik had toen wel al last van mijn maag. Bij km paal 35 moest ik overgaan op een lager tempo. Kramp lag op de loer. En toen kwam de laatste 200 meter…

Vlak voor de finish kreeg ik een dikke kramp en heb ik de laatste meters gehuppeld.......

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!