Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

vrijdag 22 november 2013

Blog moeheid

Dat brengt me meteen op de kachel, een aantal jaren heb ik het er al over hier op het weblog, dat we volgend jaar de kachel gaan verplaatsen. Ik zal jullie eens wat vertellen, hij is verplaatst, Tonnie en ik hadden net tegen elkaar gezegd dat het niet meer ging lukken dit jaar, het najaar kwam er aan en dat is niet de beste tijd om je kachel af te breken.

Maar een Hongaar hier van het dorp kwam langs, die stond nog in de schuld bij ons en hij kan tegelkachels bouwen, hij kon niet terug betalen dat kwam hij eigenlijk vertellen. En het kwam op de kachel en het weer je kent dat wel, want het najaar was hier gewoon hoog zomer en hij wilde wel helpen met de kachel verzetten, dus hij vroeg wanneer. Mijn reactie was eergisteren, hij zegt als alles klaar is waar hij moet komen kan ik het in drie dagen doen.

Dus de pleuris brak uit, Tonnie kon niet wachten om de muur open te breken. Gevolg twee weken stof van Tonnie en zijn muur, en nog een week erbij was de kachel afgebroken, schoon gemaakt en weer opgebouwd, en het was nog steeds twintig graden, dus konden we de kachel ook rustig laten drogen.

Die Hongaar van zijn schuld af, dat.........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!