Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

zondag 22 december 2013

Hongaarse aardappels - Paprikás Krumpli

Ik wil er nog even niet aan. Aan de reeruggen en de wildzwijnbouten. Aan de excellente varkensmedaillons en de ‘lukt altijd’-rollade. Ik wil nog even iets simpels.

Ik kreeg dit recept van een vriendin met verre Hongaarse familieleden. Eenvoudig en erg lekker. Ik las dat er ook versies zijn van deze Paprikás Krumpli waarin spek en komijn verwerkt zijn. Maar ik vond het zo, in al zijn sobere eenvoud, heerlijk.

Schil de aardappels en snij ze in de lengte in vieren. Pel de uien en snij ze in halve manen.

Fruit deze in wat..........

KLIK HIER om het hele recept te lezen !!!

KLIK HIER voor meer recepten van Paprikás Krumpli !!!