Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   De Hongarije Vakantiekrant                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad
Hongaarse tvWeerkaartWisselkoersHongarije webcams - Live webcams in HongarijeHongaarse kranten rssLandkaart HongarijeHuisartsen in Hongarije 2Sztaki woordenboek - Hier in dit blog !!!

Pagina's

KLIK HIER voor de startpagina !!

vrijdag 24 januari 2014

Als het om kaas gaat, dan ben ik patriot

Boodschappen doen kan verwarrend zijn. Laatst kocht ik 'Gouda kaas' in een Hongaarse supermarkt, in plakjes voorverpakt.

Iedereen weet dat de levensmiddelenindustrie ons altijd weer probeert te pakken waar ze kunnen, dus wordt een aankoop een innerlijke belevenis en zullen we, of we nu willen of niet, ons identificeren met het product.

Dat is deze fabrikant gelukt.

Ik kreeg er gratis twee nationale identiteiten bij, plus een loyaliteitsconflict.

Als ik boodschappen doe in Hongarije, kies ik bijna altijd voor.........

KLIK HIER om het hele artikel te lezen !!!